Saturday, January 8, 2011

Untungnya Rosmah

Tengoklah betapa untungnya wanita pertama Rosmah ini, beliau pergi oversea pakai duit rakyat untuk kepentingan siapa, entah siapa pun tak tahu. Pengiringnya pulak sampai 20 orang.

SEPANG 8 Jan. - Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berlepas ke Arab Saudi, hari ini, untuk lawatan selama tiga hari.

Beliau yang diiringi delegasi seramai 20 orang termasuk anggota Badan Amal dan Kebajikan Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti) serta pegawai-pegawai kanan Jabatan Perdana Menteri berlepas pada pukul 2.30 petang tadi melalui Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini.

Di Arab Saudi, beliau dijadual menyampaikan ucaptama pada Persidangan Antarabangsa Pertama mengenai Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Dalam Pendidikan Ke-12 di Riyadh.

Rosmah juga akan menyaksikan pemeteraian Memorandum Persefahaman (MoU) antara Akademi Permata Insan, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) dan Saudi Arabian Islamic Foundation for Giftedness and Creativity (Mawhiba).

Selepas Arab Saudi, Rosmah dijadual untuk melawat Oman selama empat hari dari 16 Januari sebelum ke Bangladesh selama tiga hari dari 19 Januari. - Bernama

No comments:

Post a Comment